Do 1990-ih, Čupko je bio neprikosnoveni tržišni lider. Danas, u okruženju jake konkurencije sličnih inozemnih proizvoda, Čupko i dalje zadržava vodeću poziciju i dijeli prva dva mjesta u ukupnoj količini prodanih proizvoda.
Danas, u vrijeme kada je kupac u mogućnosti birati, teško je zamislivo da prije gotovo trideset godina nije bilo moguće u trgovinama kupiti proizvode za depilaciju.
1981. godine tvrtka Biokozmetika osmislila je i lansirala na tržište revolucionaran novi proizvod, vosak za hladnu depilaciju pod nazivom Čupko.
Novi proizvod pratio je slogan „Da se ugodno osjećate i bez čarapa – ČUPKO – prirodni odstranjivač dlaka.“
S obzirom da proizvodi tog tipa u to vrijeme nisu ni postojali, a kamoli bili u masovnoj uporabi, kao što je danas slučaj, bilo je potrebno stvoriti kulturu korištenja tog proizvoda te educirati tržište i potencijalne kupce o njegovoj primjeni i ključnim prednostima. Prva prodajna mjesta Čupka uključivala su Namu i trgovine mješovitom robom, s obzirom da u to vrijeme nije bilo parfumerija i drogerija poput današnjih. Reakcije prvih potrošača bile su izuzetno pozitivne, a dokaz kvalitete koja traje je i činjenica da je taj izvorni proizvod Čupko, vosak za hladnu depilaciju, zadržao svoju originalnu formulu do danas i opstao na tržištu sve ove godine. Do 1990., to je ujedno bio i jedini Čupko proizvod koji je postojao, da bi se proizvodna linija, nakon brojnih istraživanja i komunikacije sa svojim potrošačima, obogatila brojnim dodatnim proizvodima za depilaciju i njegu kože nakon depilacije.
Čitave generacije žena odrastale su s Čupkom i s njegovim revolucionarnim hladnim trakama za depilaciju. Čupko je mijenjao svoja lica i ambalaže, ali sami proizvod, koji garantira prirodnu, brzu i sigurnu depilaciju i dalje je ostao sebi vjeran – jednako jednostavan, praktičan i pouzdan.