Povrat i reklamacija
Povrat robe ili zamjena
Kupac ima pravo na povrat u roku od 14 dana ukoliko naručeni artikl ne odgovara opisu naručenog proizvoda. Zahtjev za povratom se zaprimaju pisanim putem na e-mail: info@biokozmetika.hr ili na adresu Biokozmetika, Ulica Kreše Golika 3, 10000 Zagreb. Prodavatelj zadržava diskrecijsko pravo da li će udovoljiti ili neće zahjevu.
Prilikom povrata naručenog proizvoda kao ne željenog ili ne odgovarajućeg, Kupac snosi trošak povrata. Ukoliko je učinjena pogreška od strane Prodavatelja ili se radi o greški na naručenom artiklu, troškove povrata snosi Prodavatelj.
Reklamacije
Kupac ima pravo na reklamaciju robe u jamstvenom roku. Potrebno je imati jamstveni list i kopiju računa. Reklamacije se zaprimaju pisanim putem na e-mail: info@biokozmetika.hr ili na adresu Biokozmetika d.o.o, Ulica Kreše Golika 3, 10000 Zagreb.
Prodavatelj je dužan u roku od 30 dana od dana primitka pisane reklamacije Kupcu popraviti ili zamijeniti proizvod. Prilikom povrata proizvod mora biti zapakiran u original ambalaži uz odgovarajuću mehaničku izolaciju. Moguća oštećenja koja bi nastala pri prijevozu idu na rizik i trošak kupca. Prodavatelj ne odgovara za izgubljenu robu koju je Kupac poslao.
Obavijest potrošačima o načinu podnošenja pisanih prigovora
Sukladno čl. 8. Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da mogu podnositi pisane prigovore na sljedeći način:
- prodajnom prostoru
- putem pošte na adresu: Biokozmetika d.o.o., Ulica Kreše Golika 3, 10000 Zagreb
- na e-mail adresu: info@biokozmetika.hr
- na telefax broj: 01 3466 844
Na Vaš prigovor odgovorit ćemo u roku od 15 dana.